Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Ένας κυνηγός μπαίνει σ ένα μαγαζί με όπλα.
-Θα ήθελα ένα ζευγάρι κιάλια.
-Κύριε δυστυχώς πουλάμε μόνο όπλα. Εκτός αν θέλετε... Έχω ένα όπλο με διόπτρα, πάμε έξω να το δείτε αν θέλετε.
-Βλέπετε εκείνο το βουνό στην κορυφή είναι το σπίτι μου. Δείτε και μόνο σας πόσο κοντά φαίνεται. Κοιτάει ο κυνηγός...
-Μα! Μα! Εγώ βλέπω έναν άντρα και μια γυναίκα.
-Φτου να πάρει ο διάολος,είναι η γυναίκα μου με τον γκόμενο... Λέει εκνευρισμένος ο μαγαζάτορας.
-Φτάνει πια δεν αντέχω...Πάρε το όπλο λέει στον πελάτη θα σου δώσω ο, τι θέλεις και σκότωσε τους, να τους πετύχεις, την ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και τον ΑΝΔΡΑ ΣΤΑ ΑΡΧ...@
Να εδώ σου έχω το όπλο και 2 σφαίρες.
Υστέρα από μια ώρα επιστρέφει ο πελάτης και δίνει πίσω το όπλο και την δεύτερη σφαίρα.
-Μα σου είπα και τους δυο... Γιατί μου έφερες την σφαίρα πίσω.
-Τους πέτυχα με τη μια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου